February 26, 2009

Jag fick Peet's men inte Starbucks

Igår muppade sig internetet för oss, så ja det vart inte så aktivt. Inte för att ett skit intressant hände men ändå :P
Idag däremot har jag hunnit med både det ena ochdet andra. Var bl.a en sväng på Peets med Vicky. Vi körde min specialty som numera har blivit en Madagascar Freddo, w/soymilk, no coffeebeans, sugarfree vanilla and no wipped cream. Den är god vill jag lova.
Efter det blev det till att plocka upp A i skolan. Vi drog vidare och shoppade loss på Target. Han har vuxit ur alla sina byxor, så vi inhandlade 4 st. Inte illa minsann.
Ikväll var det planerat att träffas alla tjejer, och den nya au pairen, på Starbucks. Men, icke för lilla mig. Nope, fick äran att jobba istället. Yey. Not. Men, så kan det vara...
Ja, mkt intressantare än så blir det nog inte idag haha.... Det får ni leva med :P

No comments: