February 05, 2009

Daaahh

Alltså nu får dom ta och ge sig ! Jag skrev för ett tag sen att jag blivit "lurad" (el ngt) från ett företag. Jag beställde ett gratis (bet. frakt) kit med tandlblekning. Det var i december, men jag har ännu inte fått mitt första exemplar, ändå har dom "charged me" för det andra kitet också ! I vilket fall så har jag mailat och ringt kundtjänst och jag får samma svar: Ja du får dina 2 kit och halva pengarna tillbaka. Okej, fine. ! Jag fick det första mailet om det den 16 januari, och jag har inte fått ngt av det ! Nu mailade jag tillbaka dit igen, och skrev varför jag inte fått ngt. Då skriver dom EXAKT samma sak som innan. Läs "Terms and condition" blablblala.. och sen lika, "Du kan få dina 2 kit och halva pengarna tillbaks".... I KNOW ! MEN KAN JAG FÅ DET DÅ! !! Himla muppföretag ! Försöker tjäna pengar på oskylduga människor såhär i ekonomisvackan. Dålig stil. Men jag ska inte ge mig, om jag så måste göra mig värsta amerikansk och stämma dom eller ngt haha... För mig ska dom inte komma åt..

2 comments:

Anonymous said...

Jobbigt. Man ska aldrig beställa sådana där saker på nätet eller per telefon. Typ prenumerera på rakhyvlar som min fabror gjorde. Dom slutade ALDRIG komma dom där hyvlarna. Helt galet.

Det enda jag tackat ja till är gratis prenumeration på DN, är inne på den tredje gratisomgången nu - helt gratis! ;-)

glasruta said...

hahahahah DU BORDE! så söt är du också<3