February 27, 2009

A little more personal

Hemkommen från colleget, och mkt smartare blev jag inte. Alltså ja menar jag fick väl lite info, men inget mer än vad jag redan visste. Det kanske inte finns ngt mer att säga liksom, jag kanske redan har all fakta som man ska ha haha... Så det är väl lika bra att bara ansöka sen (fast det är ju inte förräns om några veckor). Men jag tror jag ska ta några/ngn klass på adult education med, som är lite billigare. Det fanns en onlineklass på colleget, om american art, och det skulle vara rätt roligt tror jag, men å andra sidan så vill jag ju ändå "gå" på colleget liksom. Å ena sidan så är det rätt bekvämt för då kan jag ju sitta vid datorn och göra det man ska när jag vill liksom. Vi får se... har några veckor på mig att tänka iaf.
Min vägg har det blivit lite ändring på med. Ville göra det lite mer personligt, än bara en vägg liksom. Och inga garderiner om fönstret har jag heller, så det såg lite dött ut.
Ikväll är det au pair möte som står på schemat. Och jag ska visst snacka lite om facial masks haha.. Vi får se hur det blir med det :P

2 comments:

Anonymous said...

så fint!!

Victoria said...

tack mammi =) <3