February 06, 2009

En Glaaaad Victoria :D

Iiihhh ! Igår fick jag svenskt lösgodis på posten !!!! HappyHappyHappy !!! HapyHappyHappy!! Haha.. Asså jag blir/är stolt över Sverige när jag vet att vi har så sjukt mkt godare godis ! (Nerd? Oh yes!) Jag skulle nog ha en header med godis istället haha... Besrkiver mig rätt bra.. (Good? Nja... det vettitjyven).
Nu sitter jag och lyssnar på Bob Dylan. Regnet trippar ner utanför. Mindre kul. Men efter regn kommer sol sägs det va? hehe :D
Idag blire lunch med Sandra i Palo Alto. Trevligt minsann!

5 comments:

Anonymous said...

Surprice på min blogg! ;-)

Anonymous said...

asså dude varför e du så sjutkligt vacker mänska!!!
and also you're like brown!!

Anonymous said...

Åh, du är så snygg.

Du är utmanad i min blogg!

glasruta said...

hur söt är inte du människa?! :D:D:D

Victoria said...

åh kram alla ! :o)