February 07, 2009

I The Mighty, laid back

Igår var jag i Fremont.. I The Mighty hade en benefit concert (för att samla ihop pengar till en van :P). Så dom hade en liten laid back konsert för familj och vänner.
(När jag kommer dit och tar upp kameran tror ni inte att det står "Kortet inte formaterat" hela tiden då eller ?! Det är ju helt klart ngt fel på min kamera! Så jag blev rädd att det inte skulle bli några bilder, men det sparades som tur var på kortet iaf. Dock gör sig min kamera inte så bra i dämpad belysning. Med blixt blir det bara kladdigt, och utan så blir det.. ja blaskigt...).
MEN. Allstå fyyyyyyyy och usch va dom är dåliga ! INTE. Alltså jag älskar dom. Dom är genialiska ! Sångaren har bättre än bäst röst och bandet är grymt bra så jag dör. Jag ryser när jag hör dom. Japp, jag älskar dom minst sagt. Skulle kunna sitta flera, flera timmar och bara lyssna på dom. Om och om igen. Eh fy. Är himla glad att jag blev intrudcerad till det bandet. Dom är bättre än alla. Dom är bättre än The Killers, dom är bättre än The Frays nya låt (och då är man bra!) Haha.. Ja, ni fattar. Jag gillar dom. Grymmans.

No comments: