February 08, 2009

GirlsDay

Himla trevlig lördag har jag haft! Började dagen (eller a började och började) med att åka till Peet's för en fika med Vicky och Felicia. Satt där och chattrade ett tag. Sen begav vi oss till Target för lite shopping (inte för min del men)... Vi märkte att vi är rätt olika när det kommer till att köpa kläder hehe... allt jag hade på idag var inhandlat för typ $1, $3, $5 osv haha... Inte ofta jag köper ngt här för mer än $15-20. Haha, jag är så snål. Ne, jag är mer sparsam. Eller ngt haha... Och dom gillar mer märken och sånt. Intressant det där. Det ända "märket" jag har i min garderob är typ en adidas wct (som är köpt second hand för $6 hehe). Yepp, that's just me. Take it or leave it ;) Nedå.
På kvällskvisten styrde vi kosan till Palo Alto och Cheesecake Factory. Fick som vanligt vänta ett tag, men sen fick vi äntligen ett bord. Och det var vilda diskussioner om cute (or not so cute) celebrity guys. Även där är jag lite udda haha... Det var inte många gånger jag höll med om snyggheten på killarna. Här snackar vi Brad Pitt, Matthew Mcconaughey, Jude Law, Johnny Depp (I like Jack Sparrow, not Johnny Depp FYI), David Beckham, Elvis (han hade väl sina dagar, men nja..), Collin Farrel... Ja, ni ser vart vi hamnade. Och jag är inte riktigt den typen tror jag inte haha... Men som min mor alltid har sagt till mig: Smaken är som baken. Delad.

3 comments:

Mo said...

tack sa mycket :-) you're an au pair in California?? (if i understood well) that's sooo cool !!

Anonymous said...

Pretty pretty girls!
I like your blog, and thanks for stopping by mine. I dont understand what you write, but you take very nice pictures! :)

Anonymous said...

Åh fyy victoria...det framkallar många jobbiga minnen...Men visst ÄR hon min prinsessa!! Saknar dig Bojan!!Kram