February 14, 2009

Happy Valenitine's Day

Ja, Alla Hjärtans Dag är det idag. Vet inte om jag är så peppad haha. Är ju värsta grejjen här att man ska göra ngt och så, men jag är för trött idag haha. Kom i säng vid 3-4 igår och vaknade 7.35 och fick panik och trodde att jag hade försovit mig (då jag på vardagarna går upp vid typ 7.15). Hoppade upp ur sängen och började byta om. Sen slog det mig "Är det inte kördag idag". Jag var flumm om ngt. Önskar att jag hade haft en överkvakningskamera i mitt rum för att kunna se mig haha..
När jag kommit på att jag var ledig skyndade jag tillbaks till min uppvärmda och sköna säng och slocknade på 10 sek. Vaknade upp igen gjorde jag vid 11. Inte vanligt för att vara mig ska jag säga.. men skööönt. Men jag är så trött, så trött.
Så ja, planer för dagen har jag ingen aning om. Jonas undrade om ja ville till ngt i SF, men ja tror inte jag orkar det hehe... ännu en sen och speckad kväll/natt. Nja.. Jag skulle typ kunna sova bort denna dag idag. Lätt. Men jag vill ju inte "slösa" min helg haha... så är ja verkligen, jag vill inte slösa på ledigheten liksom..

5 comments:

MIMMI said...

tack sötnos :) fast det är inte jag med halsduken och glasögonen, det är johanna :) (johannabergmark.blogspot.com)

Anonymous said...

Happy Dag på dig med!

MIMMI said...

våra föräldrar ser ibland inte skillnad på oss, och när vi träffar nya människor tror de att vi är syskon eller tvillingar.. Men vi tycker inte att vi är det minsta lika, haha =)

Mo said...

lovely picture !

sparklegreen said...

pretty!