January 19, 2009

Shopping and Mrs Fields Cookies

Är nu hemkommen från en trevlig dag med Rachel och Anna som har innehållet lite shopping. Vi drog kosan till Marshall för att inhandla lite träningskläder (linne, och en jeansväst för mig... jag ska inte använda jeansvästen för träning.. ett litet obs där bara..). Verkligen fynd: $3+$5 . Inte dåligt.
Sen åkte vill till Santana Row och till H&M. Men det H&M:et var inte mkt att hurra för. Bara de allra dyraste grejjerna. Typ klänningar för $49, $79 och sånt.. Hello, where's the cheap H&M? Oh well...
Sen gick vi in till köpcentret mitt över gatan och tog en sväng in till Forever 21 (dom måste haft på en braskamin eller ngt. Det var typ 40 'C där inne !), och sen några fler.. Köpte en väska för $5 med.. Jag är så bra på att köpa billiga saker alltså... fast grejjen är liksom den att jag kan tycka att $5 är dyrt för en väska liksom.. men folk köper väskor för flera hundra haha.. dom tycker nog att jag är konstig..
Vi stannade även till vid vid Mrs Fields Cookies- stånd. Dom hade ett erbjudande "Köp 4 kakor, få 4 gratis". Vi slog till. Men hon i ståndet var nog på bra humör eller ngt, för hon gav oss dubbet upp. Och ännu mer till och med. Vi fick +16 kakor.. Hihi... Hur bra var inte det eller?! Och gooooda är bara förnamnet. Fy tusan så goda dom var. Jisses ! :D (Ne, Victoria, du måste sluta med allt detta snacksandet... haha).
Men ja, det har vart en trevlig och solig dag.
/Victoria

No comments: