January 19, 2009

OjOjOjOj

Idag har jag varit minst sagt aktiv ! (=Duktig).
Jag vaknade upp och begav mig till gymmet. Efter åkte jag till Starbucks för jag hade en kupong med en gratis ny dryck. Jag köpte/tog en Iced Berry Chai Infusio. Mkt god ska jag säga att den var... Lite spicy med liksom..
När jag kom hem hade jag en himla massa energi i kroppen. Jag bestämde mig för att ta ner resten av julbelysningen på framsidan, och även att städa vårat garage som har haft saker utpridda längs sidorna och en massa skräp som bara ligger. Så ja, Victoria har vart i farten, och nu är det cleana väggar golv och inget skräp. Dock skulle jag vilja slänga jättemkt, men det kan jag ju inte göra eftersom det inte är mitt garage och jag vet ju inte vad min värdmammavill behålla och så hehe...
Efter det ställde jag mig i solen på altanen och hoppade lite hopprep. Jag kände mig som 5 igen. Det va kul. Kommer ihåg när man hade ett långrep i skolan och man var en massa ungar som hoppade igen repet medan 2st snurrade. Det var ju skitkul ! :D
(Våran hund Kuma... Sötare än sötast.. Jag saknar min Kellie litegranna nu...)

1 comment:

glasruta said...

åhhh! låter som världens mysigaste dag! och jag kan typ tänka mig dig, hehe. jag tänker mig ett sånt där hus från alla high school filmer typ och så julbelysningen :D världens mysigaste vovve med ju :* hihi