January 22, 2009

And they said it changes when the sun goes down

Okej, min rubrik har inget och göra med ngt, men ja har haft den meningen/låten i mitt huvud hela dagen så ja, den får helt enkelt fylla mina rubrik för dagen.
Okej. Så, onsdagen den 21 januari. Jag ska inte gå in på det, men dude, det är snart februari...
okej, moving on.. Idag var jag på det andra gymmet som jag ska prova. En kille visade mig allting och så, (och gav mig en massa fina komplimanger... Alltså jag är SÄMST på att ta emot komplimanger. Jag vet ärligt inte hur man gör. I'm stupid).. ok, moving on igen... Alltså dude va ja hellre vill va på det gymmet, men det är dubbelt så dyrt :( Varför ska allt ha med pengar att göra ?
Eftermiddagen innehöll tjurigheter. Jag må ha en au pairs drömbarn (japp, det kan va sant), men idag var han inte rolig. Tjurig och otrevlig och ja.. fy tusan... Två Libras (jag tänkte skriva det på svenska, men hur tusan säger man Våg i plural? Vågar,Vågor.. med a va?), okej moving on igen... Två Libras, envisa bådatvå, och ingen vill säga förlåt (för ingen har gjort ngt fel). Okej, orkar inte gå in på det, men ja, hela eftermiddagen var han tjurig haha.. men vi blev vänner på kvällen sen. Så slutet gott, allting gott.
För tillfället kan ni i Sverige glädja er med att det nu spöregnar utanför mitt rum hehe. Mindre kul för mig dock... :P
Okej, man märker nog på mitt inlägg att jag mumlar, och klockan är faktiskt snart halv ett och ja ska ju sova istället... så God Natt =)
/Victoria

No comments: