January 23, 2009

Klockan är 10, och här är ekot

Idag är jag ledig länge på dagen.. ända fram till halv 5. Not bad. Så hur ska jag spendera min dag då? Ja, bra fråga. Jag ska iaf till 24 hour Fitness vid 12 tiden, för igår så sighnade jag upp för ett medlemskap (fast jag ska, när jag är där, säga upp/ändra det, för igår fick jag ett erbjudande som jag ändå tyckte var lite dyrt, men jag har 5 dagar på mig att testa och säga upp och få allt tillbaka, så det är bra. Men iaf, idag såg jag på deras hemsida att dom hade ett mkt billgare erbjudande, så jag ska se till att jag ska få det istället.), i vilket fall så skulle du typ "testa" mig eller vad det va hehe.. Typ .. ja, ja vet knappt själv va han sa men, ja vi får se... hehe..
Igår när jag var där så började en äldre gubbe prata med mig. Han berättade att han inte hade ngt körkort el bil nu, för han hade vart med om ngn olycka eller va det va, och med polisen och lagen och allt va han sa... och så sa han ngt om "tillbaka till fängelset", "jag har ju inte vart där på flera år".. (hm, okej, jag tror jag ska gå nu...).. Men han fortsatte bara prata och han undrade om jag ville typ göra ngt ngn gång, typ gå på ngn show eller ngt. Hm, ja men visst ! Självklart. Du har suttit här och snackat om att du har bott halva ditt liv i finkan, och ska snart kanske in igen. Ja, men jag är lätt intresserad av att hitta på ngt med dig ! Not.
Seriöst, va trodde han liksom haha... inte kanske världens bästa sätt att presentera sig.. men ja, folket här kan vara aningen... såhär haha..
/Victoria

No comments: