January 10, 2009

Åh, sol du är så välkommen !

Alltså hur underbart kan det vara ! det är liksom januari, det är klarblå himmel och sol, och 16 grader. Och om jag ska lita på msn:s väder ska det bli över 20 grader imorgon ! Wihoo, I say :D
Idag var jag duktig och åkte till gymmet på morgonen.. och sen nu är klockan redan 13.40 liksom.. hallå, vart tar min lördag vägen? Jag vill ju utnjuttja min helg till fullo (säger man så). Hehe.
Ikväll ska jag iaf på konsert. Blev bjuden av den svenska killen som ja firade nyår med. Trevligt värre.
Och nu har jag lite planer att åka och klippa mitt rusktigt slitna hår. Jag borde verkligen. Men jag är så lat eller feg eller ngt haha... Dessutom borde jag åka till Target och köpa et nytt minneskort till kameran och hoppas att det bara är kortet det är fel på.
Ja, ut vill jag iaf idag. Jag tänker ju itne sitta inne när solen skiner utanför min dörr. Nope.
So, good bye ! =)
/Victoria

No comments: