September 07, 2008

Tankar från sängkanten

(Makeupartist; Tracey Murphy)
I natt när jag vaknade fick jag en konstig känsla i min kropp. Jag blev såhär: "va gör jag?!". Ska jag åka bort från allt (?) jag har i Sverige. Alla trygga rutiner, alla personer och allt sånt. Jag ska liksom komma som en total främling och bo hos en helt främmande familj i ett år. Och då blev jag så här lite skakig i kroppen och hade lite svårt att sova. Jag var i en sån sits då jag ENDAST tänkte på allt negativt med att åka. Men när ja vaknade upp på morgonen var alla sånna tankar borta, och jag såg att allt det positiva väger så mkt mer än det s.k "negativa".
Nu är iaf mina tankar på topp igen angående att åka. Jag är spänd =)
/Victoria

2 comments:

ooohmaureen said...

thank you very much :) i like your blog x

Jessica said...

wow. Again your blog is so cool. I wish i could read what you write. What language is it, maybe i could find a translator or something :)