September 26, 2008

Night already

Tjena, jag har visst inte skrivit något idag. Inte bra haha. Har gjort saker exakt hela dagen typ. Fixat iordning presenter till mina hostchildren (köpte en såå söt sparkdräkt till minstingen.. :P) och sen lite annat smått och gott.
Sen har jag vart hos "min" frisör (som btw är världens bästa f.d "chef" och en sååå snäll person) och fått mitt hår uppsatt i en, vad ska man kalla det, bal/brud-frisyr typ. (Äntligen en gång man inte blir stylad med lockigt hår inför en modevisning). Blev finfint. Men alltså jag fattar verkligen inte varför folk kollade en extra gång på mig när jag gick på stan efter det. Tänk er mig, Victoria iklädd en vanilg blå tunika, leggings, converse och skepparkavaj och sedan en rätt stram uppsättning i lite krumilurer baktill och sen en tiara mitt på knoppen. Liksom, vad är det för udda med det? Haha, snacka kändes sig utittad eller. Inte alls stilar som skär sig eller nåt. Inte alls. Men det är så det ska va hehe. (bild kommer sen).
Sen då var det modevisning på kvällen. Allt gick finfint. Fick 100 spänn på Glitter, så jag köpte mig ett fick-paraply (eller vad det nu heter) (I know, jag köper paraply på glitter haha) men jag hade nämligen tänk att köpa ett imon, för det kan vara bra att ha med sig liksom, och nu var det ju gratis så det är lika bra att passa på. Men det räckte faktiskt till ett hårband och ett armband också. (Ett armband som jag har kollat på sen i våras typ, men vart för snål att köpa- jag köper inte armband för 70 spänn haha. Way too expensive). Så ja, det va kuligt.
/Victoria

No comments: