September 04, 2008

IIIHHHHH

Jag kan inte sluta le för tillfället typ. Familjen ringde nyss, eller mamman. Åh gud, jag tror vi är "the perfect match". Hon var så trevlig och verkade jättehärlig. Hon förklarde hur en typisk dag skulle se ut:
Hjälpa henne med att allt man gör på morgonen, gör frukost till barnen, ta på dom, och sen skjutsar jag ngn till skolan och så skjutsar hon ngn. Sen var jag ledig några timmar till typ lunch då ja skulle hämta ngn av dom.. och sen hämta en annan lite senare på eftermiddagen. Den äldsta tjejen, Sophia som var 7 år gillade gymnastik (I have experience, yes, yes I do), hon sjöng, spelade piano och gillade att måla osv. Victoria like. De två killarna var väldigt nära varandra, de älskade och hatade varandra. Den äldste, som va 5 var typ assmart. Han läste matte som inte ens hon kunde, och han gillade science (vetenskap) och sånt. Plus att han var vegeterian (en smart kille). Victoria likes*2. Den yngste var mer som en normal grabb, som gillade fotboll och sånt vanligt. Och sen som sagt väntade hon henne liten flicka till.
Alltså, jag känner ngt så grymt för denna familj! Verkar perfekt!
Hon ska ringa imorgon med, så ska vi snacka lite mer.
Plus i kanten var att min engelska inte sög lika mkt som innan. Jag var lite mer avslappnad nu. Bra haha.. Så nu ska ja bara tänka ut 3-5 frågor som jag ska ställa imorgon till henne.
Iiihh, jag är så glad. Jag hoppas det blir denna familj ! :D
/Victoria

2 comments:

♥ Marta ♥ said...

that picture is wicked :P

glasruta said...

vad bra hörrdu :* att det snart ordnar sig :D grattis! det kommer bli jättebra<3