September 27, 2008

Sista Bilturen

(Makeup Artist: Yuki Wada, Photographer Kelly Klein)
Nyss var jag på en snabbvisit på en konsert. Trevligt.
Sen tog jag och Ninnie en svängom och vi hamnade slutligen på Kvantum haha. (Hm, vad gör man på Kvantum kan man undra mohaha).... Sen på hemvägen när jag skulle åka hem fick jag en känsla av att jag skulle på något sätt hamna på ett sjukhus denna kväll. Antingen krocka med en annan bil, ett djur av ngt slag eller köra av vägen på något vänster. Då fick jag lite panik och ville bara komma hem. Men samtidigt var det ju inte bra att stimma upp sig för då skulle ju risken för att råka ut för ngt öka en aning. Men det var läskigt. Det var mörkt, inte många bilar ute på 90-vägen och ingen tid att hålla på och trixa med helljuset (som jag förövrigt inte vet var den spaken till det sitter. Mindre bra, men va tusan).
Men som sagt, nu sitter jag hemma, välbehållen i gott (kan ifrågasättas iofs).
Imon drar jag till Sthlm. Och nu ska jag nog sussa snart.
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

jag jag hörde att allt att du fick motorstopp ovanför grusgången... HAhah!!!

Anonymous said...

jag kan också få såna där känslor ibland. scary! men inget har hänt än så länge :p