September 06, 2008

Plötslig planering gäller nu


( Fotograf: Pål Allan)
Ja, tjena. Nu känns det som att det blev mkt på en gång här. Eller egentligen inte, men. Men mina planer är nu dessa; på måndag åker jag troligtvis utomlands någonstans (eller det är säkert, men vi ska ta en sista minuten så det kan bli vart som helst). Och där går ju en vecka (inte till spillo på så sätt men, hehe), och sen har jag bara två veckor på mig att fixa allt. Allt med visum, läkarbesök, och alla papper och sånt. Sen vill jag ju hinna göra en massa saker. Eller ja kommer inte på ngt, men det finns ju alltid saker som man vill göra för "sista gången"... eller så hehe... Allt känns så... flummigt, eller något. Ja, ja vet inte. Hehe..
/Victoria

3 comments:

Anonymous said...

Åh, jag fattade inte ens att det var i CA. när jag sökte på det stod det att det låg i, öh. kommer inte ens ihåg. men nu såg jag ju att det låg i CA. verkar ligga ganska nära san francisco? jag bor två timmar därifrån ungefär!

Nature Graffiti said...

ooooohh nail polish
shiny-shiny ;)

lara said...

great photo, I really like the pink nailpolish :)