September 03, 2008

Onsdag Liksom

Igår fick jag bilderna från fotograferingen.. kan väl inte påstå att jag gillar dom så värstans mkt, men så är det.
För tillfället ser det ut som att jag har en piercing över läppen. Det har jag inte. Det är en irriterande finne, som gör superont. Inte kul på något vänster. Och det täckstiftet jag har är oturligt nog väldigt för ljust (hoppas det tyder på att jag är lite brunare i fejjan nu än innan då.. hehe)... Så det blir inget lyckande täckande inte.. men men..
Sitter och försöker lösa korsordet i Metro nu. Det går inge vidare om jag ska vara ärlig. Jag ligger just nu på den nivån då jag endast kan fylla i "Hon i Pastan" (Asta) osv. Inte särskilt lyckat.
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

could you stop with your på något vänster haha

Victoria said...

om du slutar med crap ;)