September 17, 2008

Saker faller på plats. Lite

Igår bokade jag en läkartid hos en doktor, det skulle vara på måndag och kostade 625:-. Men så fick vi ett annat tips om en annan läkare, fast då i Vrigstad och tänkte att ja kan ju ringa och höra om dom har ngn tid denna vecka istället, för det skulle vara bättre. Jag ringde och fick en tid imorgon ! Skulle t.om kunnat få tid idag, men ja ska tilll tandläkaren idag så ja kan ju lika väl ta imon. Dessutom kostade denna bara 250:- ! Hallå, hur kan det skilja så himla mkt... men men, ja tackar bara.
Idag ska ja till tandläkaren. Oh, tjena, hela svenska folket antecknar haha..
Sen ville min syster, som är butikschef på hm att ja skulle komma och måla golvet i deras skylfönster. Hehe, målare-Victoria.
Nu har ja iaf snart hälsointyget fixat, en kopia av körkortet och kopia av slutbetyget som ska skickas. Sen är det några mer saker som måste fixas, men det ska vi nog hinna, det tror jag ! I'm positiv.
Nu ska ja ringa och teckna försäkring.
/Victoria

4 comments:

Anonymous said...

Shit vad billigt du får det, jag betalade 1500 för min hälsoundersökning!! Men det är stockholm också... Men stört ändå!

lara said...

I think I really have to learn swedish... :)

Anonymous said...

Vrigstad?! Wtf? Smålands-vrigstad?

Jag är född och uppvuxen i Värnamo. Eller ja, född i och uppvuxen strax utanför.

Det är fullständigt omöjligt att inte bli avis när man ser dina bilder från Cypern. Hur var det (öh, skiter björnar i skogen?)?

Anonymous said...

Coolt :) Världen är så liten.

Är undersökningar för försäkringens skull? Gud, jag önskar det fanns en "hälsobesiktning" för människor - duvet en sån man gör när man säljer djur. Jag vill veta om jag är i säljbart skick.