September 28, 2008

Everything's the last

Det är idag söndag och det är sista heldagen i Svedala. Sjukt. Väldans sjukt om jag ska vara ärlig (och det är alltid bra).
Det konstiga är att jag får frågan hur jag känner/om jag är nervös/har resefeber eller liknande, men det knasiga är, jag är nog lite trög/seg/eller ngt, för jag känner inte ett skit. Jag liksom fattar inte, på någon nivå, att jag inte kommer befinna mig i Sverige på ett år. Inga svenska rutiner (som jag egentligen är beroende av), inget svenskt lösgodis (!!!!), ingen Ninnie, och ja 1000 saker till.... Dom känslorn landar nog när jag befinner mig i The Big Apple. Sjukt.
Ne, nu måste jag gå och packa i allt det sista innan avfärd.
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

världens största lycka till till dig

Anonymous said...

Big good fucking luck!

Du kommer väl att fortsätta blogga? Jag gillar din blogg så himla mycket. Med risk för att låta lite psycho: du är en sån där behaglig person jag gärna skulle vilja lära känna. Eller ja, jag får ju förlita på mig den bilden du ger av dig själv genom bloggen då. Å den gillar jag!

Ta hand om dig nu!