September 19, 2008

Tappat Körkort ?!?!

(Makeupartist: Regina Harris)
Gud!! Vilken panik jag fick när jag var inne på banken så skulle jag visa legitimation när jag skulle sätta in pengar till Amerikanska Ambassaden, och jag tar upp min rosa plånbok för att ta upp mitt körkort. Och vad finner jag? Ingenting! Eller allt, utom mitt körkort ! AH! Okej, inte bra tänkte jag. Inte körkortet borta/tappad också. Inte nu. Inte nu. Jag skulle aldrig hunnit göra ett nytt körkort innan jag åker (och då skulle jag behövt ta ett id-kort med och snacka onödig utgift!).
Med gråten i halsen cyklar jag hem (på min cykel där växeln gått sönder och 21:ans växel ligger i hela tiden. Aningen jobbigt i uppförsbackar ska ja tala om), kommer hem, letar igen mina väskor och alla ställen där mitt körkort skulle kunnat ligga. Nopp, inget körkort i sikte ! Ringer till Ninnie, för jag var hos henne och gjorde en kopia av mitt körkort och den låg i hennes skanner. Thank goodness. !! Puh, säger jag bara.
Så nu måste jag åka ner till banken ännu en gång... aja, sånt är livet för mig nu.
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

Men du hittade det iallafall. tur det!

Victoria said...

ja det va himlans tur haha