September 20, 2008

Fattiglapp

Ja, det är inte gratis att åka till usa, inte. Det dras pengar från mitt konto titt som tätt. Ångest har jag självklart, eftersom jag kan nog klassas som aningen (!) snål.
Samtidigt som jag tänker bara "a, tjena va det sjunker pengar och va allt kostar..." osv, osv så kommer jag ändå på att jag menar dessa utgifter är för ett år i USA liksom. Då är det rätt billligt. Så jag ska nog inte säga så mkt iaf haha.
Men imon ska ja iaf åka upp till farmor i Stockholm för att på måndag åka till amerikanska ambassaden. Det blir bara en snabb sväng till sthlm för mer hinner jag nog inte känner jag. Jag drar hem på måndagen igen. Sitter och kikar på hur ja ska ta mig upp. Buss finns ju alltid, så det är bra, men jag hoppas på att tågresorna ska sjunka så jag kan åka tåg istället; så mkt smidigare och snabbare. Men på tradera finns det inte ens några resor imon, så det får bli till att ta en sista minuten på sj:s hemsida istället. (Jag är en väldigt mkt sista-minuten-person).
/Victoria

No comments: