September 15, 2008

Gbg station

Jaha, planerna gick inte riktigt som planerat.. pga en 4 timmars försening.
Så här ligger det till va; vi skulle liksom åkt från cypern vid 11.50. Men planet var som sagt 4 timmar försent så det lyfte typ vid 4. Och ja, vi hade ju bokat tåg och allt och allt var fixat så att vi skulle vare hemma innan midnatt typ, men vi missar tåget och fick lite smått panik. Ska vi stanna på flygplatsen tills imon? Och vad ska vi i så fall göra imon? Nästa tåg gick kl.5 på morgonen.. och ja, det skulle man ju kunnat ta och så, men ändå- panik typ. Började tjyven nästa gråta när ja snackade med folk som jobbade i information om vad man kunde göra, men va tusan, det fanns ju inte ett skit att göra. Men vi tog oss iaf in till centralstationen i gbg och kollade runt lite ställen om hur vi skulle kunna ta oss hem och nu har vi iaf (hoppas vi) fixat en buss som ska gå vid 23.25. Vi har inte bokat den eller nått, men vi hoppas på att den inte ska vara full så att vi kan åka med iaf.
So that's kind of my situation right now. Plus att jag, på hit vägen förra vecka, tappade min mobil (goodie) så jag har ingen nu... men men sånt är livet. Imon, eller i natt är ja förhoppnigsvis hemma och kan börja fixa lite med allt som måste fixas....
Ninnie säger hej härifrån. Ninnie är min kompis som jag har rest med :D
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

men stackare hoppas det går bra

glasruta said...

åh mina älskade! hoppas ni överlever i göteborg! och att ni snart ska befinna er hemma igen<3 tänker på er!