September 24, 2008

I've start pack!

Hej, jag heter Victoria och jag har äntligen öppnat min stora, fina och rosa resväska och fyllt med lite saker ! Goodie.
/Victoria
Update:...... This is so HARD !! Alltså, alltså... Jag har räknat med att det skulle vara überduber svårt att packa, och visst tusan är det det !! Det står överallt att "packa INTE mkt kläder, du kommer köpa en massa". och ja det är klart, men va tusan, olika kläder fyller ju en viss funktion liksom, som är onödigt att köpa eftersom man redan har det. Bara en sak som detta, jag har 3 svarta linnen. Och ja måste ha med mig alla;
-Ett linne är ett "ha-under-linne" (MÅSTE HA)
- Ett är ett lite längre linne som jag måste ha till en del byxor typ (MÅSTE HA)
- Och det sista är ett linne som jag faktiskt använder som bara ett linne (MÅSTE HA).
Förstår ni mina problem?!
Och listan fortsätter, I'll tell you..

6 comments:

Anonymous said...

o indeeed förstår jag som du vet...
Men jag ska hjälpa dig.
Ha under linnet: Ett måste... don't go without it
LÅngt linne: Don't go without it...
Användarlinne: Don't go without it... Bring the all Victoria!
And since I know you så kommer du inte köpa nya sånna där... hehe... Men visst du måste sålla... men inte på detta va? Men på vad?!?!??!
Men Asså fatta va kul du kommer ha egenetigen!!! All the luck and happiness to you women!

ooohmaureen said...

what a cute pic :) x

Johan Vidner said...

"I've start packing.."
jadu, hur ska det gå för dig därborta med den där engelskan?

Anonymous said...

haha till han johan... tänkte me på den linen hehe... men så e de ibland...

Victoria said...

haha, ja man kan ju undra om ja kommer klara mig, indeed haha

glasruta said...

hahahahahaha! fan alltså. jag har svårt att packa inför en semester på 2 veckor! GAAAAALET vad svårt att packa för ett helt.. år :s :o jag hoppas du lyckas! dessutom är du så himla snygg på bilderna du och ninni tog! och du är fin i ditt hår som det är men jag hålle rnog också på lite ljusare toner! åhhh! all lycka till nu alltså!<3