September 05, 2008

It's decided :D

(Photographer: Sarah Moon , Makeup: Alice Ghendrich)
Det blir famlijen jag snackat om. Och jag är helnöjd. Hon är helnöjd. Det är bara nice.
Jag pratade med henne, mamman, igen och vi snackade om det mesta. Hela uppläget låter braa.. hon sa att hon har ett sånt system som typ supernanny har om barnen gör ngt dumt. Typ dom får en "prick" eller va det va och sen om dom får mer prickar får dom en time-out och måste vara på sitt rum en viss tid. Det låter bra. Det blir Nanny Victoria, det :D
Dom hade 3 bilar och jag kommer alltid ha tillgång till en, dom hade en housekeeper 2 ggr i veckan som städade allt och så (men ja kommer ju ta hand om vanliga household things och så.. bara sånna normala saker som att plocka in saker efter sig och så. Obvious things), jag hade fått ha en dator i mitt rum, men det behövs ju inte eftersom ja har en, hon kommer köpa en mobil till mig som jag kan ha där.. och killen som var vegeterian var superexited sa hon.. hihi.. så söt verkar han va. Hon sa att han hade ett eget skåp med veggiesaker som bara var hans och som ingen fick röra, men så hade han sagt att han skulle låta mig få ta hans grejjer.. vilken söt unge va.. hm.. what else.. ja det snurrar så mkt i min hjärna nu alltså..
Jo, jag kommer nog åka den 28 el. 29 september.. och vai New York i 4 dagar... och så sa hon att hon att vi skulle fira min födelsedag när ja kom till dom.. så söt är hon.. sen undrade hon va jag hade för favoritfärg. Jag svarade rosa :P . jag undrar varför hon undrade det... spännande hehe..
/Victoria

2 comments:

Anonymous said...

ÅH, FAN VAD KUL! :D det går inte beskriva känslan av när man har hittat en familj :)
hm, jag vet ingenting om din stad men den är säkert skitbra ;D

Anonymous said...

I'm so happy for you! :)