November 01, 2012

Happy as a clam!

(Ser ut som att jag är vithårig typ haha!!/Looks like I have white hair haha!)
Är en smula gladare idag då jag var på intervju på Lagerhaus och det verkar som att dom vill ha mig där fro.m Dec typ. Som extra iofs. Men jag är inte mindre glad för det ! :D Och Lagerhaus vore ju skitkul att jobba på! Dom har så sjukt fina saker ju :) 
Ne, nu ska jag antingen träna (va iofs på gymmet i över 2h igår så vet inte om jag kanske ska skippa idag plus att jag känner att min hals är lite öm.... hmm...) eller pyssla med alla bilder jag framkallade från Andreas och mitt första år tillsammans :) Till våran årsbok. Kommer bli fint !

Translation:
I am slightly happier right now coz I just came home from an interview at a decorating/interior design store and it looks as if I'm gonna start there in Dec. Well, just as an "extra", but that does not make me less happy!   They have the cutest stuff!
Now Im either gonna hit the gym (though, I was there for like 140min yday, plus my throat kinda hurts a little today, so maybe I should skip?) or sit down with all the pictures I got yday from mine and Andreas first year together to our Year book :P 

No comments: