October 23, 2010

WeeeeKeeeend

Sådär ja, då har man jobbat färdigt för dagen. Det var hemskt (trevligt) va mkt folk det var på H&M idag. Nice.
Nu är jag trött, men ska åka hem till Ninnie och träna lite snart. Sen får vi se vad som händer. Jag har JÄTTEJÄTTELUST att gå till 7 Bamboo, ett karaoke place i San Jose (nej, inte för att sjunga för min del haha). Men men. Aningen omöjligt :( Eller att bara vara hemma och krypa ner i min säng och deppa. Men, ne det skulle nog inte vara till jättemkt nytta.
Min älskade vän Snön är snart helt borta från marken. *Nöjt leende* Dock ska jag nog inte bli alltför van vi det, för det kommer väl tillbaka lika snabbt som den kom hit denna gången. Suck.
Igår var jag ledig hela dagen och på dagen somnade jag in 1-2h medan jag kollade på film i sängen. Hur skönt som helst ! Känner för att göra det JUST denna stund. Men ja, jag ska ju ta mig till Ninnie så vi kan svettas lite istället haha.
Trevlig helg på er !

Translation:
There we go- done working for the day.Very busy at H&M today. Nice!
Victoria is tired, but I'm going home to Ninnie soon and we'll hit the treadmill. Then I'm not sure what we'll do. I really, really, reaaaallly feel like going to 7 Bamboo, a karaoke place in San Jose (No, not to sing haha). Oh well. A little impossible..... :( Or I wouldn't say no to just staying in my bed all night, moping. But, that wouldn't help on any level, really...
My beloved friend The Snow is almost completely gone *Satisfied smile*. Although, I should not get too used to it, I'm sure it will be back soon enough. Sigh.
Yesterday I was off all day. And I feel asleep for like 1-2h in the day in my bed watching a movie. And oh my, how nice was that! I feel like doing that RIGHT now. But yeah, gotta take me lazy a*s over to Ninnies and sweat a little instead haha.
Have a great weekend!

4 comments:

Winnie said...

I think your lazy days sound great! Love lazy afternoon naps...but I've not had one of those in a while!

klonecka said...

cool pic! yay for positive energy!

sydney said...

love the picture...and i'm totally jealous of the snow! :)

Matilda said...

Gillar din blogg och dina bilder! Din blogg kändes väldigt personlig, snyggt jobbat!