June 01, 2009

I'm lacking enegry, but energy apperently doesn't help

(This snake was soaking some sun on our street outside the other day... I almost ran over it with my car...)
Inatt har jag bara vridigt och vänt på mig. Var länge sen jag inte sov bra ska ja faktiskt säga (och det är ja tacksam för), men inatt var det bara jobbigt. Kanske var för att jag gick och la mig för tidigt? I vilket fall spenderade jag förmiddagen med att försöka sova in, gick väl inge vidare men det är alltid skönt och ligga i en uppvärmd säng sådär på en söndagsmorgon. Sen har jag ärligt inte gjort så mkt mer vettigt idag. Eller a, det enda vettiga var väl att åka till gymmet för att att pumpa lite energi. Åh va jag gillar personalen där alltså- alltid så himla trevliga och sådär.
Ja, som sagt, sen har ja mest farit runt och gjort ingenting. Hihi, hittade en amerikansk artikel på nätet innan där det stod om "fartlek", dom använder det ordet som ett ord- som typ "speed".. Det undrar jag varför? Haha- Oh well.

Translation:
This night was all about twisting and turning. Long time ago I didn't sleep well, but 2nite was harsh. Maybe cause I hit bed early yesterday. So I spend a few more hours in the morning trying the get some sleep... The rest of the day was kind of nonimportant. I didn't do much, really. The only good thing I did was hit the gym- my soar body is gone- to get some energy pumpin'. I soo like the staff at my gym, always so welcoming and nice. Me like.

7 comments:

divanaurlopie said...

aaaaaa, i dont like snake , ;)

Elizabeth Marie said...

Another great quote :)

Good for you for going to the gym!! XOXO

Suzanne said...

Nice snakepictures!

Well, it is true, when I'm tired or feel like I have no energy left at all. It helps to go dancing or go to the gym, it makes you feel better!

Silje said...

Oo, cool snake!=D Pretty!=)

Winnie said...

My mom is terrified of snakes but I've never really met one to know whether I am either!

Carol Jeandel said...

a little afraid this thing with you taken this picture ....

Aline said...

snakes are so scary...I hate seeing them on the roads!