January 21, 2009

Can I get your number

Ja, idag har vi hunnit med mkt här, Aiden och jag. Först var va vi i parken.. dock var det inte så roligt för det var mest 3åringar där hehe.. Kanske inte så jättekul för en 9åring och leka med dom...
Så vi drog vidare till Baskin Robbins och käkade glass. Dom har en massa smaker och toppingar att välja bland. Mums !
Efter det blev det movietime. Vi såg Hotel For Dogs. Bra film tyckte jag.. så söööta hundar. Får mig att vilja köpa mig en liten gosing..
Efter blev det till att åka hem och göra sig iordning för simning. Det var visst lite trögt att gå dit idag ("Det är ju inte en skoldag- varför ska jag gå på simning då?") Men ja, iväg bar det iaf.
Under tiden gick jag en sväng runt downtown för att rensa hjärnan (som har jobbat hårt idag.. harkel...).. När jag går över gatan ser jag några meter framför mig två killar.. unga, typiska sådanna killar som typ skulle säga "hey girl" (okej det låter konstigt haha, men ni fattar), och jag mötte (tyvärr en av killarnas blick). Jag har musik på i lurarna och när dom passerar och är några meter bakom hör jag att en av dom säger ngt. Jag vänder mig om för att se om det var till mig. Han säger ngt igen, men jag hade fortfarande lurarna i. Jag tar av mig dom, och säger "What?" "Can I get your number?". Jag skakade på huvudet och sa nej haha...
Ikväll ska jag jobba till kvällen och kan därför inte gå på au pair mötet vi har. Denna gången skulle jag nog nästan velat gått, för det verkade som att vi skulle göra ngt roligt... men men, hehe..
Idag har (kommer) jag typ att ha jobbat typ 11-12 timmar. Får man ju egentilgen inte.. men jag vet faktiskt inte om jag kan säga att det är så mkt "jobb" liksom.. ja menar, käka glass och gå på bio... nja inte riktigt haha...
/Victoria

No comments: