January 01, 2013

New Year Eve 2012-2013

Jag hade en riktigt fin Nyårsdag med massa nytt folk hemma hos Calle & Emelie i jönköping, och med några kända ansikten och vänner :) Vi spelade spel och chillade och jag hade riktigt kul! 
Emelie får credd för bilden som är tagen vid Piren i Jönköping vid 12slaget!
Åkte hem till Vetlanda idag för att gratta min kära mor som fyller år på denna första dag på året! Sen fick jag lite kvalitetstid med Ninniefisen och vi övade och spelade gitarr inför vårt kommande framträdande! 
2013 är här, och även om Andreas insisterar på att detta året kommer bli ett otursår (let's hope not haha) pga av siffran 13 så säger jag ändå: Nu kör vi! :D

Translation:
I had such a good New Years Celebration. Met some new people there and some old familiar faces and friends! 
Emelie took this picture by the pier at 00:00 !
I went home to my parents in Vetlanda this afternoon to celebrate my mom on her birthday. Then I was also able to spend some time with Ninnie and we practiced the songs we're gonna perform soon. 
2013 is here and all I can say is: Bring it! :D

No comments: