March 03, 2012

Morning workout and work this weekend as well

Helg! Och jag ska INTE till Växjö i helgen. Tro't eller ej haha. Detta skulle vart min första lediga helg på typ evigheter, men så fick jag jobba iaf. Suck haha. Ne men det är lugnt, lördagar är roliga att jobba på iaf. Och det är nästan skönare att jobba när jag egentligen inte skulle det, än när jag vanligtvis gör det :P 
Igår var jag uppe i ottan och begav mig till mitt kära gym. Asgött att träna så tidigt ((när man väl känner för det. Det är inte varje morgon haha)). Sen efter jobbet traskade jag upp till mamma och pappa och vår lilla bäbis (vår hund alltså ^^). Det märkes att han hade saknat mig, den lilla rackar'n :)
Nehe, om jag skulle göra mig iordning lite, packa gymväskan dit jag drar efter jobbet :) Ciao!

Translation:
Weekend! And I'm NOT going to Växjö this weekend. Believe it or not haha. This was suppose to be my first weekend off in a very long time, but I had to work anyways. Sigh haha. No, but it's cool though, Saturdays are pretty fun to work. And it's almost nicer working this weekend when I wasn't supposed to, for some weird reason haha :P
I went to the gym yesterday early morning. Super nice working out so early ((it's not always I find it nice working out early in the morning, but once I do it's soooooo awesome haha)). Then after work I walked up to my mum and dad and our baby (read our dog :P) You could tell he had missed me :)
If maybe I should go and get ready, and pack my gym bag since I'm gonna go there after work :) Ciao!

No comments: