January 30, 2011

Nice Saturday Nice Sunday

Debbie blev glad när hon köpte Friends boxen :D
Tja tjaaa. Söndagkväll och jag har bäddat rent i sängen (viktig information) och det luktar så gott Mmmm haha!
Igår vart det en sväng på stan med fina Ninnie och fina Debbie. Blev lite fika och toast (mums!) dessutom. På kvällen hängde vi hemma hos Samuel och körde mini-bordtennis och kollade på The Social Network (sjukt nice film faktiskt. Och lite kul att det handlar lite om det placet jag bodde i USA. Eller ja, typ en kvart ifrån...).
Hahaha dessutom körde Ninnie och jag lite wrestling ute också, och jag lyckades halka och sätta mig på ett snett ben typ. Gjorde lite ont haha, men trodde att det bara skulle vara såndär tillfällig smärta. Men eftersom jag fortfarande har ont nu så tror jag det är något... kan tänka mig att jag sträckt mig typ. Så kan det gå ibland när man fightas haha.
Idag spelade jag och Ninnie förövrigt in våran andra låt (cover) och gjorde en liten video till. Blev fint :P Publicerar den imon el ngt... håll utkik ;)

Translation:
Wassup? Sunday night, and I'm laying in a bed with newly washed sheets and it smells soo good (haha, important information given here!)
Hung out with awesome Ninnie and awesome Debbie yesterday and strolled downtown. Also had some toast- yumm! Went to Samuels place at night and played some ping pong (mini ping pong haha) and then watched The Social Network (nice movie actually... A little fun to see since it's also a little bit about the place where I lived in the States- or like, well, 15 min away...but still).
Hahahaha, and also, Ninnie and I wrestled a little outside last night and I managed to slip and land on my leg. It was hurting afterwards, but I thought it was only like this temporary pain, but since it still hurts I think I must have pulled a muscle or something.... Oh well, I was in on the game :P
Me and Ninnie recorded another song (a cover) today btw and finished it with a video and stuff... I'll post it like.. tomorrow or sometime this week probably... Look out for it ;)

6 comments:

Winnie said...

Hope your leg is ok, haha even if it was self inflicted! Actually, one of my favourite things in the world is newly washed sheets. They smell amazing huh?

yiqin; said...

You alwys have the most fun posts :D

debbie said...

haha så jag ser ut då!! haha
men det var riktigt fint att träffa dej med!! <3

Erica said...

Hej!
Jag är i ett stort behov av hjälp! Jag och min syster driver en dansskola och terminens tema är "Musikvideos genom tiderna" så från 80-talet och fram till nu!

Vi är jätte intresserade om du har något förslag!
Du kan kommentera i inlägget där de handlar om just de här! :)

Vore super gulligt om du hade lust att hjälpa till! :) Tack på förhand!

cowbiscuits said...

Friends boxset <3

berbres said...

Den där boxen har räddat mitt liv.

SV: JA! Alltså det är det som är drygt. För mig slutade det för att när jag skulle prata med lärarna så ville jag inte verka knäpp.. Men någon gång i framtiden kanske det inte kommer vara konstigt längre!