April 27, 2010

Video : Bye Bye LA


Här är en liten (inte så liten, nej. Ha tålamod haha!) video från LAX (flygplatsen i LA) från lördagen då vi, jag och Ninnie, åkte hem. Den är väldigt seg i början och väldigt lång och innehålls-fattig. Haha. Men men... sånt får man stå ut med ibland :P
Idag välkommnade vi tillbaka regnet. Yey va roligt. Inte. Men men. Idag har jag mest försökt fixa så att jag har allt till min ansökan till college här till hösten. Jag tror mig nog vara klart- jag tror jag har alla papper och sånt som behövs. Nice !
Ngt som suger är att jag var tvungen att betala skatt för förra året. Det är liksom ingen i organisationen som har nämnt ngt om det för oss au pairer, men typ 2 veckor innan man va tvungen att betala så skickar dom ut ett mail till oss om det. Helsjukt! Och jag fick betala $600 (ca 4300:-) . SÖG HÅRT! Så nu blir det till att leva SNÅLT. Suger.

Translation:
Here's a little (umm... little. or big. whatever. Be patient ok Haha) video from LAX (the airport in LA) from the Saturday when me and Ninnie left. It's super slow and boring in the beginning, and it's long and doesn't really have a purpose haha, but still.... :P
We had to welcome the rain back in the bay area today. Sigh. How fun. Not. Oh well. Today has mostly been about trying to get everything together for my college application for the fall. And I do believe I should have everything done. Nice!
Something I forgot to say , that really sucks, is that I had to pay taxes for last year. Like, nobody from the organization (au pair organization) ever said anything about that to us, au pairs. And 2 weeks before we had to pay, they send out an email about that. Bleh! And I had to pay $600. SUCKS BIG TIME. I just have to spend like no money at all from now on. Sucks.

4 comments:

Clara Campelo said...

lovely post
your blog is great
xxx

Heather said...

that sucks about the taxes!! Im coming to LA in a month, do you know any cool places to go? :)

Emily said...

Cuuutee blog! Love it. I will so be back. :)
Xo.

glasruta said...

hahahahahah! ni är så roliga :D