December 18, 2008

Green Card

Aw, mitt värdbarn är för söt (för det mesta hm.. nedå haha..). Påvägen hem i bilen igår sa han att han ville att jag skulle stanna med dom i flera år. Han ville det. När jag sa att jag kommer vara ett år, med möjlighet att förlänga till 2 år sa han att " A men då kan du åka hem ett tag, och sen kan du komma tillbaka".. När jag förklarade för honom om allt som har med VISUM och att man sen i framtiden typ måste skaffa Green Card och hålla på med en massa saker sa han att jag skulle göra det. Han föreslog att min värdmamma kunde köpa mig ett Green Card. Haha... om det skulle va så enkelt haha... Bara gå till Walmart och säga "Hi, 1 Green Card and one M&M". Mohaha... det skulle se ut !
Men jag ska säga, att det känns hemskt skönt att vara omtyckt iaf!
/Victoria

No comments: