July 19, 2008

Boring

Sitter på jobbet nu. Gud vilken lång dag detta är. Klockan är 16.23 för tillfället och jag ska vara här till 20.00. Tråkigt väder är det, noll personer på campingen typ och jag, vad gör jag, bara sitter här. Det är tråkigt. Mycket tråkigt om jag ska vara ärlig. Det är nu man inte ska börja räkna ner tills när man slutar, för då kommer det ta ännu längre tid, men vad gör man liksom.
Har kört typ 100 st Kungen (kortspelet) och trött på det nu.
/Victoria
Update. Oj nu kom det en husvagn. (=något att gör i 1½ min. Jaha, dom vände haha..)

2 comments:

Anonymous said...

men dude när jag räknade ner gick de otroligt snabbt faktiskt... jag ändrade min kommentar på msn för varje minut... de gick rätt snabbt till slut...
OJ du har ju tusan kommit ifatt mig me kungen då nästan... jag e på 5318 eller nått

Victoria said...

det gjorde det inte för mig haha. minuterna gick så segt så segt. till en början, men sen smo sagt var det rusningstrafik här inne typ. Ja, du nästan då, jag är på 4716 du hehe.,..