November 25, 2007

Söndag

Jaha, ni.. då var denna helg slut för denna gången och så är det måndag igen !!.. Det är sjukt alltså...

Idag har jag tränat.. skööönt.. men fy va svettigt det blev ida haha.. men det va inte för att jag blev varm av att träna, utan vi hade eldat precis så det bara kokade..! det va inte så nice faktiskt..

Sen har jag jobbat... 2 h.. och shit va varm jag blev där innne.. tusan asså... varma strumpor och allt hade jag... om jag inte var uttorkad innan så blev jag det då.. shit, min mun va helt död.. Så jag köpte en Loka, citron på hemvägen.. och fy tusan va UNDERBART det är!!! det är helt otroligt.. och jag menar det är ju verkligen ingenting!!!.. så jag njuter.. försöker iaf.. eller njuter gör jag ju.. men jag kommer säkert få panik, eller ångra mig eller nått imon eller senare ikväll eller nått.. dessutom skulle det typ kunnat vart ner imon.. men asså jag skiter verkligen i det nu.! Jag skiter i det! Det är V.A.T.T.E.N, hallå fatta !! It's nothing... Thank heaven for water.. säger jag bara...

Sen va ja en sväng på julmarknaden.. vi gick mest runt några varv för att kolla personer typ hehe.. men det va inte så mkt att ha...

/Victoria..

No comments: