March 14, 2013

Thank you readers

En lång dag i Jönköping igår. Fick lite gjort iaf, så det är skönt. 
Andreas ligger hemma och är "dödssjuk" så jag dricker massa örtdroppar och hoppas att jag ska slippa. Jag vill ju träna ^^
Idag blir det lite jobb igen. Skojs! 
Sen vill jag bara skriva att det är så kul att många fortfarande läser min blogg. När jag var i USA hade jag många läsare men då gjorde jag ju faktiskt något intressant som många som jag kände ville läsa om, men nu känns det mest som att jag bara skriver för mig själv haha :P Blir alltid lika förvånad varje gång jag kollar statistiken :) Jag undrar vilka ni är :P Kul iaf!

Translation:
A long day in Jönköping yesterday. Got some things done so that's good. 
Andreas is at home all sick so I'm drinking bunch of herbal stuff hoping I won't get sick as well. I mean I wanna workout ^^
Oh, I just wanna write that I think it's really fun that so many people are reading my blog. When I was in the US I did have quite a lot but I also had something interesting to write about then haha, now it just feels like I'm writing it for myself coz I think it's fun :P I'm always so shocked everytime I look at the statistics :) I wonder who all of you are :P 
Mysig resturang i Jönköping//
Cozy restaurant in Jönköping

No comments: