March 06, 2013

10K

Gick upp i ottan (eller tja ottan är väl kanske att överdriva men ändå :P) och begav mig till gymmet.
Började med att köra 5km och jag var sååå slut. Hade ingen energi alls. Sen gick jag brant och tungt i 1km och sen påbörjade jag springades igen och då helt plötsligt kom all energi till mig och jag sprang som tusan. Varvade det sista med intervaller och jag var helt UTPUMPAD efteråt. Så otroligt skönt!
Nu är jag hemma och har precis slängt i mig frulle och jag har fortfarande helt utmattad haha, men det är awesome!
Andreas och jag ska bege oss till Vetlanda nu snart och fira hans lilla mormor :)

Translation:
Got up early today and hit the gym. Started off with running for 5km. I barely had any energi so after 5km I walked for 1km and after that it was as if something just hit me with energi and I was able to run again ! Awesome! Then did some interval running for a while and I ended up with 10km, and I'm totally exhausted now haha! But it feels great!
Going to Vetlanda today to celebrate Andreas's grandma! :)

No comments: