March 17, 2013

Happy Birthday to you!

Idag tar jag vilodag. Utan tvekan. Började känna mig lite krasslig igår och var även det i natt. Nu på dagen känner jag betydligt bättre, men om min kropp säger ifrån då måste jag ju lyssna på den :)
Plus att Andreas fyller år idag så jag har fixat och donat hela dagen. Städat och svabbat så nu är det fint tills släkten kommer :)
Ha en fin Söndag alla :)

Translation:
Today I will definitely have my rest-day. I started feeling sick yesterday and also tonight. Think it's a cold. I feel better now though, but if my body tells me not to work out I'm gonna have to listen to it :)
Plus, it's Andreas' birthday today so I've been prepping all day for his birthday party all day, cleaning and all that :)
Hope you'll all have a wonderful Sunday!

1 comment:

Emelie said...

SV: Tack snälla Victoria!! <3