March 21, 2013

I feel STRONG!

En stor vikt från mina axlar har precis trillat bort.
Hyresavtalet för våran lägenheten i Jönköping är påskrivet, jobb är fixat och och nu är det i princip bara till att vänta och fortsätta räkna ned dagarna. Tjohoo!
Fick mig ett underbart samtal igår från H&M i Jönköping, och jag ska äntligen få återkomma till detta underbara företag. Åh, som jag har saknat det! Kommer bli KALAS. 
Andreas skrev till mig i ett sms igår att jag är king och jag är nog villig att hålla med honom haha. Nemen skämt o sido, jag känner mig så sjukt tacksam och stolt och stark och glad och lättad. 
Att jag dessutom fick ett till samtal idag på morgonen om ytterligare en jobbintervju gör ju en hel del med självförtroendet vill jag säga. Tyder ju på att jag iaf har ett välfungerande CV och att jag faktiskt kan klara mig själv. YES.
~~ Så dagens summering är: Jag är king! :D

Translation:
A huge weight has just lifted off my shoulders.
We just signed the contract for our new apartment in Jönköping, I got a jobb and now what's left is just to wait 'til the end of April. Woo!
Got a wonderful phonecall yesterday from H&M in Jönköping and I'm finally going back to that wonderful store! Oh, how I've missed it! It's gonna kick ass :)
Andreas wrote a text to me yesterday saying I'm king and I'm willing to agree with that haha. No but seriously, I feel so lucky and proud and strong and happy and relieved. 
I also got a phonecall this morning for another chance at a job and that really gives you a confidence boost :)
~~ Todays sum up: I'm king! :D

No comments: