March 14, 2013

Snow again :(

Jag må se glad ut på bilden, men jag var tusan inte glad när jag vaknade upp idag på morgonen och såg att det var typ 5dm snö ute !!!!!! Mitt hjärta gick sönder. Vädergudarna hatar mig. Och jag hatar vädergudarna. Suck. Tror nog att dom flesta i Sverige kände en liten suck när dom vaknade idag. Tror alla hade fått den där vårkänslan i kroppen och längtade efter bar mark och solbrillor.
Suck igen. Oh well, vad ska man göra. Det är bara att hålla ut. 
Förhoppningsvis har våren tagit fart tills vi bor i Jönköping iaf, och DET är faktiskt inte så länge kvar :)

Translation:
I may look happy in the picture, but I was not happy at all when I woke up this morning and looked out the window to find bunch of snow outside!!! My heart broke. The weather Gods hates me. And I hate them. 
Sigh. I think most people in Sweden felt this way when waking up. I think every one had gotten a taste of spring the last couple of days/weeks. So this was just ... ughh...
Oh well, what are you gonna do... Just hang in there. 
Hopefully by the time we move to Jönköping there will be spring, and to be honest, it's not ALL that long left :)