March 08, 2013

Friday wohoo!


Fredag! 
Och nu är det klart! Andreas och jag tar vårat pick och pack och flyttar till Jönköping (typ mitt i stan!) i slutet av april! Woo! Kontrakt ska skickas till oss sen är det bara till att räkna ner dagarna :) Wooo! Känns sjukt bra! (och då är det ju bestämt att jag kommer köra Vårruset i Jönköping. Och jag måste slå min tid förra året som var på 24min22sek. MÅSTE haha!)
Idag har jag spenderat hela förmiddagen med att söka jobb i Jönköping, så man hoppas ju att man får något svar någon gång iaf :) Håller tummarna för mig själv!
Nu har jag precis slängt i mig lite köttfärssås och efter det är smällt så blir det ett konditions/benpass på gymmet. Körde armar igår och OMG jag kan knappt sträcka ut dom idag haha! H5!

Translation:
Friday!
And now it's settled. Andreas and I are moving late April to our new apartment in Jönköping City. Woo! It feels awesome! (and that also means it's settled where I will run the 5K (called Vårruset here (Spring Race), in Jönköping, and I have to beat my time last year which was 24min22sek. I HAVE too!! haha)
I've spent a few hours looking for jobs in Jönköping today and now I just finished my meal and heading straight to the gym for some cardio/leg. 
Btw, my arms are SO SORE today from yesterdays workout haha! Crazy!

2 comments:

Audrey Allure said...

Love the soreness after a workout!

Helena said...

Vad kul att ni ska flytta till Jönköping! Då håller jag tummarna för att ni ska få jobb också!:)