March 24, 2013

Finbesök

Jag hann med en springtur på 5km innan mina föräldrar kom hit idag och firade Andreas i lite efterskott :) Käkade mumsig tårta och gottade oss, pratade flytt och gosade med våran lilla bäbis :) 
Kvällen ska spenderas framför TV:n och så ska jag gosa med världens snyggaste kille. Nästan så jag är lite avundsjuk på mig själv, hihi :)
Hoppas ni har haft en bra helg ! Jag vet att jag iaf har det :)

Translation:
I made it to the gym and did 5K on the treadmill before my parents came to us to celebrate Andreas :) We ate yummy cake, talked about us moving and cuddled with our baby bear :)
The rest of the evening will be spent infront of the TV and along with my good looking bf. I'm almost a little jealous of myself hehe :)
Hope you've had a great weekend! I know I have :)

No comments: