March 07, 2013

Hotel breakfast

Befinner mig i Vetlanda för tillfället. Ska snart bege mig till gymmet med kära Ninnie! 
Men innan dess tänkte jag att jag kunde slänga upp lite bilder från våran mysiga hotellvistelse i helgen! Världens godaste hotellfrukost ingick. Mums! 
Igår var jag och Andreas en sväng i Jönköping på kvällen och kollade på ytterligare en lägenhet som under dagen förhoppningsvis kommer bli vår! Yay. Mitt i stan i princip och den känns mycket bra. 
Nu är det bara jobb i Jönköping som fattas men det ska vi nog se till att ordna :P

Translation:
I'm in Vetlanda at the moment. Hitting the gym soon with Ninnie!
But before that I thought I'd post some pics from our visit to a hotel this past weekend. Worlds best breakfast included. Yumm!
Last night me and Andreas took a roadtrip to Jönköping to look at another apartment. And this one is probably gonna be ours! Yay! It feels really good. 
So now I only need a job in Jönköping and we're all set in stone :)

1 comment:

Jen said...

Yummm!!!!!