March 18, 2013

Fitness24Seven



Bjuder på lite bilder från mitt underbart underbara pass i fredags. Jag lever på det än. Jag var grymt pepp och motiverad och körde tills jag fick spysmak i munnen (TMI? haha) men OJ så gött det var ! Kom hem till Andreas med världens överskottsenergi. Några timmar senare däckade jag hårt i sängen haha. 
Körde lite crossfit inspirerat och även HIIT (High intense interval training) det var grymt. Och jag var alldeles själv inne på tjejgymmet på Fitness24Seven så det var ett plus så kunde jag hoppa runt där helt galen utan att någon skulle tittat på mig haha!
Igår hade vi kalas för min fina plutt! Hela tjocka släkten kom och vi åt massa tårta och hade oss. Mys mys!
Idag är vi båda lediga och ska nu bege oss ner till stan för lite chill!

Translation:
A few pics from my workout on Friday. It was sooo awesome ! I almost threw up (TMI? haha) at the end of it haha, I pushed myself soooo hard ! Loved it!
It was almost a little crossfit inspired and HIIT (Hight intense interval training) and it was wonderful! I was all alone at the gym too, so I could jump around and act all crazy without having anyone look at me like I'm a crazy person haha. 
Last night we had a birthday party for Andreas. It was really nice, we had cakes and cookies of all kinds and we had a really good time :) 
We are both off today so we're heading downtown! 

2 comments:

Winnie said...

Looks like you are really enjoying yourself at the gym Victoria!

Hanna said...

Det passet vill jag köra nångång! Men är som sagt svårt o liiite pinsamt o skutta runt som en galning när det är en massa andra inne på gymmet :P Men kör du på tid då? O hur många gånger körde du det? :)