March 12, 2013

Beyond my limits

Tror mitt sikte på årets Vårruset börjar ta sig på mina benhinnor igen !! Gaaah att det ALLTID ska vara så!
Så ja, det blir vila från löpning ett tag nu då. SUGER! 
Men! Det finns ju faktiskt så mycket annat man kan göra istället, och jag älskar ju faktiskt styrketräning och att pusha mig själv till och beyond my limits, så att säga, så jag får köra på det helt enkelt :)
6-7 veckor kvar till flytt ! Åhhh kan inte veckorna bara spriiiiinga iväg nu! Både jag och Andreas har tröttnat på att sova i en 90-säng haha. Hur mysigt det än må vara att kura in sig i varandra så börjar det faktiskt tära på ens rygg och sömn, så vi båda längtar tills vi kan ta dit en större säng till Jönköping och kunna breda ut oss litegranna haha. 

Translation:
Of course now that I've been running a lot lately for the 5K in May my shin splints are showing it's face. Gaah so frustruating! So gotta lay off the running for a while now. SUCKS!
But hey! There are a lot of things I can do instead of running, coz I do love weight training and I love pushing my self beyond my limits, so I'm just gonna have to do that :)
6-7 weeks until we're moving! Aahhh I want the time to flyyyyy now! Both me and Andreas are really sick of sleeping in a one persons bed haha. I mean it is cozy and all laying so close to each other but it does have effect on our backs and sleep. So we just can't wait to have the bigger bed in our new apartment in Jönköping and be able to spread out a bit haha. 

2 comments:

Helena said...

Vad träligt att det krånglar med dina benhinnor! förmodligen har du överansträngt dem. Hoppas det bättrar sig så du kan springa snart igen:)

Winnie said...

Sounds like the move is quite an exciting one!! Take care of yourself too - sounds like you're doing a lot of training.