March 09, 2013

Sore but happy anyway!

Lördag! Frukosten är i magen och jag har träningsvärk från min löptur igår, men tänkte att jag skulle vänta ett par timmar och sen köra igen! Yeah that's the spirit!
Åh, jag sitter och kollar på massa inredningssidor och bara suger åt mig all inspiration till våran blivande lägenhet.
Jag gillade verkligen att vardagsrummet var så stort och att dom hade lagt nytt coolt ljust trägolv där och dessutom satt upp en vägg med svarta plankor! (låter helknäppt men det var skitsnyggt!). Åh jag vill bara ha massa färgglada saker därinne så blir det lika fint som en smäck :D 
Plus att vi (jag?? ;)) fick oss en walk-in-closet med! Sweeeet! Så nu slipper jag slänga massa saker för det kan jag ju trycka in där ! Woo! haha
Så nu vill jag bara att mina fis Ninnie ska flytta till Jönköping med ! För då skulle det bli ÄNNU mer KALAS!! 

Translation:
Saturday! Breakfast is eaten and I'm sore from my run yesterday, so I thought I'd wait a couple of hours before I hit the gym today! 
Ahh, I'm looking at all these interior design websites and I'm just sucking all the inspiration in for our new apartment. I just want to add sooo much color to it ! It's gonna be really nice :D
Plus, we also got a walk-in-closet in this apartment as well! Sweeet! So now I won't have to throw bunch of stuff away haha. 
So now the only thing missing is that my wonderful friend Ninnie moves to Jönköping too. Then it's all perfect ! :P

5 comments:

Winnie said...

I'm jealous! I want a walk in wardrobe!

Paulina said...

Pretty photo!:)

Elin said...

Vad fin du är :)

Sv; Ja nu har det blivit lite bättre! Aldrig roligt med sånna veckor... Men nu är jag tillbaka med ny energi :) Kram

Sandra Leiva said...

So cute!!

Ceciliabäst! said...

FIn bild!!!:)