March 29, 2013

Easter Bunny

 Mr. Påskhare kom till våran trädgård idag. Lämnade en liten hint i form av ett kort på honom själv (han har blivit väldigt muskulös i år, och hans leende liknar min pojkväns leende väldigt mycket såg jag dessutom sen :D) där det på baksidan stod "I huset". Sprang rakt tillbaks in till lägenheten och påbörjade letandet och tillslut hittade jag ett STORT påskägg fyllt med varsitt ägg till mig och Andreas :) Det var uppenbart att det gröna, fina var till mig hihi :)
GLAD PÅSK! :D

Translation: 
Mr. Easter Bunny came to our garden today. He left a little note in form of a picture of himself (he was very muscular this year, and his smile looked just like my boyfriends :D) where it said for me to go look for something in the house. I ran back to the apartment and started my hunt and finally I found a BIG egg filled with 2 eggs for me and Andreas :) It was obvious the green one was for me :))
HAPPY EASTER :D

1 comment:

Winnie said...

So adorable! I am definitely going to crack open the chocolate easter eggs tomorrow :)