March 02, 2010

What Up, Dizzy

Ok sry guys, det vart sent idag så ja tänkte att jag bjuder på Dizzy Balloon bilderna. Och dom sista med 3/5 av killarna från bandet. Nice :P Ja ser flumm ut haha, men sån är man ibland haha.
Annars hade jag en trevlig kväll............................ Punkt.

Translation:
Ok sry guys, it got late this evening/night so I figured I'd just post the Dizzy Balloon pictures. And the last ones with 3/5 of the guys from the band. Nice :P I look stupid, but that happens sometimes ya know haha.
Otherwise, I had a really nice evening........................ The End.

12 comments:

johannas fotoblogg said...

åh, tack så mycket. verkligen roligt att höra!

Elin said...

Hur avunsjuk blir man inte av dessa bilder hihi,,, där har jag stått och diggat, men har jag fått någon bild med mig och dizzy?hahaha

Iulia Romana said...

Love the photos,I sould really listen to Dizzy Balloon :X Can't wait for a concert like that one,soon :X

Marla Singer said...

gigs! lovely <3

Victoria said...

Ja vet Elin, så dumt ju !! Det skulle ju vart när du va här.. hihi

Fashion Cappuccino said...

Awesome! They look really cool! xoxoxoxo

Elin said...

haha jaaa det skulle det bannemig, men jag har en plan att jag måste komma och hälsa på dig ju ( ; , så vi kan springa av oss lite, och då får vi åka och titta på dissy, Och självklart då fotas med dem ( ;

Anonymous said...

Love your header on yr blog that's awesome
http://pinacoladakisses.blogspot.com/

Ansley said...

Cute pictures! looks like fun

Victoria said...

Låter som en kanon bra plan Elin ! :D

The F Word Online said...

these are great photos girl. super cool

xx lue

Sher said...

Wow, these are great! They look super cool:)

xx