March 11, 2010

My Crazy Awesome Friends

Bilderna är från i helgen när vi strosade omkring på Stanford Campus. Desi och Nadine är knäppa- det är därför jag gillar dom ;D
Idag åkte jag till en affär för att se om dom kunde säga vad som är fel med mitt smalben, men ja det enda dom sa va att jag antagligen hade fel (eller slitna) skor. Så ja, det blir väl till att införskaffa sig ett par till. Dom är ju rätt användna dom jag har nu, så ja.. kanske är dax. Men suger att jag måste lägga så mkt pengar på ett par bra skor- men ja, måste man så måste man. Sluta springa vill jag ju inte precis göra.
Inatt så är min värdmamma borta i en annan stat, så det är bara jag och A här. Men det är hellugnt. När han gått och lagt sig så slappar jag och går och lägger mig själv så jag klagar inte haha.

Translation:
The pix are from last weekend when we strolled Stanford Campus. Desi and Nadine are two crazy girls- thats why I like 'em so much ;D
And for today..., I just went to a store to see if they could tell whats wrong with my leg/shin. But yea, they mostly said I needed new/other shoes, so.. Guess I have to buy that. My old ones are well-used, that's one thing that's a fact. Not fun to have to spend that much money on shoes, but yea, you gotta do what you gotta do. It's not like I want to stop running !
My hostmom is gone for the night, she went to another state, so it's just me and A here. But that's cool. When he's in bed, I'll just relax and well, kinda go to bed myselt oo, so no complaints from me haha.

6 comments:

Marta from With Love... said...

too cute for words :)

-Marta

Mo said...

fun pictures !!!

Audrey Allure said...

Great pictures!

Anonymous said...

eems like you had lots of fun! ^^ the pictures are great :D

take care and enjoy your wkend!
xoxo, Laura.

Isquisofrenia said...

hahha thats awesome.
love your friends so happy!

UnoCosa said...

soooo cool!!!! just happy photos like bright sunshine, xx